My Devotees

Monday, June 11, 2007

fun time!


Fuad & farah =]


me & Farah =]


me & 'Mama'... ececcee ;)


me & my Luff <3>

farah & faez
---------------------------------------------
Sunway Lagoon!!!
yey!!!!
likes kanak2 Ribena, sgt2 teruja bile melihat sunway lagoon!!
[=
ow yeahh!!~
me, Fuad, Faez, Farah & Mama Fuad..had a great tyme there!!..
hahaha. =]
b, (if u read this, sgt kelaka kan bile naek terowong yg panjang tuh..OMG!~) apa yg mampu dijeritkan 'B!!!"'......hahahhaha...........sowwy dear, if telah membuatkan kamu malu yeahhh...heee heee... ;) & hakikatnye me sgt penakot...hahah. ;) sgt gayat....hadey!! & b, plz dun give up yeah, nex time me nk naek lg..... heeee ;)
to Mama Fuad, terima kaseh di atas penerimaan family mama.... [= heee heee... makaseh di atas layanan baek mama, farah & faez..... & i'm the one who felt very2 lucky to be among of u....Insyaallah................ ;) heee hee

to b:
Thank you for touching my life in ways you may never know. My riches do not lie in material wealth but in having someone like you - a precious gift from Allah.... =]


No comments: