My Devotees

Saturday, March 24, 2007

♥ Cadbury on my desk ♥

4.30pm.
smpi ofis.
act br balek dr Ou.sgt kepenatan & sedikit terlewat.
Ana dropped me dpn ofis & she ke Ali Baba for her 'lunch'.. =)
i was suprised, there's a bar of Cadburry...huermm..
ishhh..sapa plak neyyyy..maen2 tggl cadburry ats meja lak, tambah2 dok lam paper bag..isk.
huerm.me juz nengok2.."sapa punye lak ney?" moving on my mind...
suddenly, i got sms, from somebody,my officemate....huerm..Khalif upernye.
he bought it for me...hurm.how can he knows i am chocholic..*wondering*
anyway, thanks a lot. =)


attn:
to my fwens [if u all read this]♥

~ to Shuk: so sowwyy x dpt nk mereply sms2 kamo..huhuh.agk kesebukan.balek keje pon da lwt.so juz titon & sok nye bangon g keje.. =) will msg u later yeah.hopefully, kamo sehat.nnti free, ley makan ns kukus sama2 lgik =)
~ to farah: huerm.maaf,syg.didnt have much time to meet u.since u keje, i keje.tp i selalu rindu u! nex tyme kte jumpa yeah!!~
~ to my Lunatic Buddies: so miss u all dem much.huerm.afta final exam, chill out yeah! guwd luck! bwat yg terbaek, walau aku jauh, tak bermaksud aku lupakn kowang.always remmember. huerm. =)
~ to Is: hopefully u bc blog i.so sowy.i am so busy...since not really well, lagi la not having much tyme.but u r still the best kwn =)
~ to Fuad: cant wait to meet u soon.do take care urself. =)

No comments: