My Devotees

Thursday, March 22, 2007

.Stolen Moments .

.sepetang bersama Khalif & Ana.

bgn pg2, then siap2 tuk ke hentian Putra, membeli tiket tuk balek kg..naek tren, dr BTS smpi PWTC, then menapak ke hentian Putra.,.,,hohoho.,.,finally, beli tiket bas.sunday 10am =) huerm.receive call from Khalif..invited me to have lunch wif him & oso Ana..okehs la, then decided mkn kt The Mall since me dah kat situ.,., =) mkn tyme!! hehe. mkn kt food court je since terase nk mkn ns.... =) & thanks a lots to Khalif, die lanje lagik kali nie...hohoho.ms kt kaunter, me, Ana & him berebut2 nk membayar, last2 macik tuh amek Khalif nye duwetttt.. isk! =P then lepas mkn2, maen teka-teki, ana nye teki-teki nye sume tahap cipan.,.,keras perut gelaks2!! adeyyy!! siyesly, ana, bile ana da resign nnti, surely me akan windukan ana....hohohoho..... =( sgt tabesh sbb ana da nk resign,., lps mkn2, khalif ajak g Times Square, so ikowt je la, kalau alek umah pon sowang jugak..da sampai Times Square, we semayang Zohor dlu & after dat, beli tikeyt wayang.smbil tggu tyme tuk masuk panggung, khalif ajak me & ana tuk mkn kt Auntie Anne..hohoh.how can he knows...i lurve Auntie Anne... =] & again.....he belanje lagik..adeyys...tak bg peluang sgguh..huhuhu. wif Mocha Ice & my feveret Almond Nuty, we sembang2.,.,cerite ttg mcm2..

"Mr Bean's Holiday"...


hahah..sgt kelaka..,sgt besh & this film BERJAYA put my smile back after ter'menanges' dpn Khalif since die ade ty ttg arwah abah...adeyyy..sgt malu...naseb baek nanges sket je..kalau da start nanges mmg tak agak2 da...heheh =)) kalau da nanges, susah nk benti..heheh. Mr Bean shomels & setiap action nye mmg mencuitkn hati.. & me la owang yg tak renti2 gelak... =)) da tak kontrol da, gelak manjang... depan dr our seat, Nurul Ain, our office mates..ahaks!! punyelah besar pggung wyg ney, punye la byk kusi, depan ney gak die nye seat..adeyy.. =) me, ana & Khalif really enjoy dat movie..afta habes cite, me ajak dey all masok Borders, my feveret place selaen MPH.,., =) like always, wif 2 books at my hand, me duduk & asyik membaca.,.,tak sedar receive msg dr Khalif yg he's kelaparan..,., again? adeyyy... =) kuat sgguh makan nyee!! heheh.then lps mhabiskn masa kt Borders, hr pon da hmpir lewat malam, me mtk diri tuk balek.,.,mengamok Along nnti =) Ana pon balek..,.,tggl me & Khalif., he want to send me home & i said 'NO, Thanks,Khalif'.. huhu..since da byk nyusahkn die, tammo lg myusahkn..he still ngan his degil nk hantar jugak, even naek tren.,.aduiihhh!! huerm...da puas berkeras, da puas menolak niat baeknye...he still...... =( akhirnye, die mengekor dr belakang.,he said "this is me"..ske myusahkn dr tuk pempuan..Khalif.Khalif..i let him,.,nk wat camne lg.,., dr hang tuah ke Sg Besi, me terpikir, how can her ex-wife done that to him.,.,.very kejam.,.,
Act, Khalif is Ana's buddy.,.,a single father,.,40yrs old.,.but first tyme nengok Khalif, tak terpikir yg umo nye 40yrs old, die maseh dgn perangai budak2 nye,ske mengacau me since he's alwys sit beside me.ms 2nd tyme nengok Khalif, me nanya " betul ke u 40?" he replied "Yes!, napa?" i smiled & replied "nope, u looks like mcm u ney 27"...he laughed......that's Abdul Khalif...a guy from Melaka & have a very sad life-story to tell about......

No comments: