My Devotees

Sunday, September 28, 2008

facts about myself

Tagged by my dear Athirah.

# Share 7 facts about yourself; some random, some weird.

  1. I super duper hate leech! Ewwww!!! And any other species that have the same similarity to it, bloodsucker and slimy like it... Pacat pon sama. Boleh pengsan tau.. ewww.
  2. I love white and I realized that I have lots of white tops and stilettos!
  3. I can't leave the house without wearing at least 3 inches-high shoes... truth is, that 3inches is one of the factor that boost up my level of confidence for the day...it felt so discomfited if I slipped on my flats. Pakai flats only bila nk drive jauh-jauh.
  4. I hate horror movie! Kasi tiket free pon tamau. *laughs*
  5. My weakness (ni kawan2 Uni mesti tahu) is bila orang kejar dari belakang, seriously, I cant run away… memang tak boleh… if ada orang kejar, I’ll stop then akan marah orang yang kejar tu , tatau nape. Sebab tu, masa tadika, tak suka maen kejar-kejar. *laughs*
  6. I’m the type yang suka buat surprise and I love surprise too. =)
  7. i love coffee. :)

2 comments:

dying4wedges said...

leech - i oso dont like!
white? hm.. i love white too!! i hv white tops, white necklace, white bag!!
high heels? leaVE house with.. but came back with sandals.. (hurt la)
horror movies? ok la.. boleh la terima..
kejar kejar? xmo.. cungap ah.. haha
i love surprise too!! so, surprise me!!
uh uh.. coffee is a BIG no no.

Alia said...

haha. ayu. no 5 tuh mmg best lah. igt x dulu mase time aku dgn ming? ko dgn cikmah nk nyorok konon. last2 ko xleh nyorok sbb ape? hahahaha.

maen kejar2 dgn ko mmg best. sbb 1 murni ko bleh jerit "jgn kejar aku". rindu gile siut!

pastu igt x wat bday surprise eja? dkt apartment kelamin tuh? haha. surprise la sgt. x jd surprise. idea gile ko mmg gempak. tp bday ko x penah lg kene baling tepung dgn mandi kek kan? ko nk kene ni. tnggu la ko kawen nnt. ktorg wat surprise utk ko.

haaa. suke? ko kan suke surprise. hehehe. tak sabar utk all the lunatics buat keje gile lg! :( rindu zaman dulu.